Autodefesa Feminista

Domingo 19  >     15h – 18h  >  [oficina] Lésbicas Creando  >  Atelier Daniel Africano

Entrada gratuita e restrita a mulheres.

Lésbicas Creando é un proxecto de empoderamento feminista. Traballamos de forma interdisciplinar tomando como centro a existencia, potencia e creatividade das identidades que estamos nas marxes a nivel de xénero – orientación e creamos realidade e posibilidades.

Facemos Autodefensa Feminista dende esta perspectiva e como dereito e sabedoría. Considerámola un elemento fundamental de protección e loita contra as violencias machistas.O workshop é aberto a mulleres, con e sen experiencia na Autodefensa Feminista, e durante as 3 horas realizamos un adestramento inegral (físico, psicolóxico, emocional, colectivo, individual…).

~~~Somos~~~

Cristy Tojo
4º Dan de Karate, 2º Dan de Goshin, 1º Dan de Autodefensa Policial, 1º Dan de Autodefensa Feminina, Árbitra Nacional A de kata e kumite, Subcampiona de España de combate 2008 (kumite -53kg), Subcampiona de España de Autodefensa 2016 (goshin senior).
Directora e Presidenta do Clube Deportivo Avalon Kai.

Mai Insua
Psicóloga e Terapeuta Sexual especializada en xénero, diversidade sexual e sex-positive. Activista Lésbica e Feminista. Cinturón marrón de Taekwondo WTF, formadora de Autodefensa Feminista.
Coido e potencio Lésbicas Creando en alianzas constantes

~~~

Atelier Daniel Africano:
Rua Alexandre Herculano 203 – 1º Andar
http://www.daniel-africano.com/
https://www.facebook.com/Atelier-Daniel-Africano-246045132116853/


Entrada gratuita restrita a mulheres. Caso desejes, poderás fazer um donativo para nos ajudares com os custos do Festival (transportes, impressões, etc).

Em todos os eventos do Festival Feminista do Porto poderá ser feita a entrega de produtos de higiene íntima (tampões, pensos, colectores, etc), que serão posteriormente distribuídos em colaboração com a Slut Walk Porto e o Centro de Apoio ao Sem-Abrigo.

No caso de precisares de apoio com crianças para poderes comparecer a algum evento, por favor, escreve para festfeminista.porto@gmail.com, indicando o evento em questão.

Deixe um comentário